LOKAL/

14.10.51

Cello

Cello

Klient

fiktiv

år

2022

kategori

Identitet & indpakning

Identitet

& indpakning

om projektet

om projektet

om projektet

For denne fiktive opgave udviklede jeg en visuel identitet for Limoncello-mærket "Cello." Designet fokuserede på at skabe et friskt og ungdommeligt udtryk, der appellerede til en lidt yngre målgruppe end lemoncello normalt besidder. Jeg valgte at arbejde med en maskot inspireret af klassiske tegnefilm/rubber hose.

Jeg udviklede desuden et emballagedesign til flasken samt nogle yderligere elementer.

For denne fiktive opgave udviklede jeg en visuel identitet for Limoncello-mærket "Cello." Designet fokuserede på at skabe et friskt og ungdommeligt udtryk, der appellerede til en lidt yngre målgruppe end lemoncello normalt besidder. Jeg valgte at arbejde med en maskot inspireret af klassiske tegnefilm/rubber hose.

Jeg udviklede desuden et emballagedesign til flasken samt nogle yderligere elementer.